Известие

Collapse
No announcement yet.

Пак въпроси за боксера

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Хахааа,към Перник нямам път засегаИначе с удоволствие.С Боби 1997,може да се видиме той ми е по близо.

    Comment


    • #32
      Като натисна спирачка от движение ми рита педала,волана не тресе,имах съмнение за криви дискове,но се оказа че са нови,както ме й убеждаваше предишния собственик,накладките също.Тва нещо да не е свързано с АБС-а,ако има такъв де?при бавна скорост ми го подритва на тласъци,по бързо като карам направо ми тресе педала?Така е откак съм я взел пролетта,даже съм купил и нови дискове и седят у нас с накладките...Отзад е на барабани.

      Comment


      • #33
        Не знам колега, аз нямам АБС, не съм и имал тоя проблем на мойта до сега. Но на майка ми на 206-цата има нещо подобно и тя също е без АБС, така че по-скоро бих обвинил криви дискове.
        Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
        Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

        Comment


        • #34
          Да де но волана не тресе...

          Comment


          • #35
            Ами за друго логично обяснение на това явление освен криви дискове не се сещам, нека кажат по-опитните колеги..
            Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
            Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

            Comment


            • #36
              Барабаните също се кривят. Понякога стават на елипси
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #37
                Аха разбрах...освен да пробвам да намаля с ръчната от движение?

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от ivopifeca Покажи съобщение
                  Аха разбрах...освен да пробвам да намаля с ръчната от движение?
                  ако дръпнеш ръчната в движение може да се завъртиш
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                    ако дръпнеш ръчната в движение може да се завъртиш
                    Дръпнах я разбира се плавно,и не тресе,оказаха се налепи по предните дискове,преди ги чистихме със фина шкурка оправи се,сега пак,се едно е разтопило накладките и остава на местата,където е седяла колата няколко дена.Егати накладките,ще зема да купя някакви хубави.Идеи?

                    Comment


                    • #40
                      Сутрин върти доста на стартер преди да запали...След това през деня,пали от четвърт.Паля само на бензин.Имам чувство че ми пада бензина,тва съм го имал при дизел...Ма тука нали е с електрическа помпа?След ,като запали,работи перфектно и на бензин ,и на газ.Имате ли некви идеи?

                      ---------- Post added at 11:40 ---------- Previous post was at 11:37 ----------

                      Другото,което забелязах още,когато я купувах е,че,като отвия капачката за бензина ,съска се едно отварям туба с бензин.Незнам,дали има неква връзка...За по трудното палене сутрин,стана откак застуде времето.

                      Comment


                      • #41
                        За повечето въртене може да има вина и в стартера, може да са се поизносили четките вече и да не развърта достатъчно мощно. Иначе ако бензиновите регулатори на рейката не държат налягането също може.

                        А за резервоара - запушен отдушник.
                        Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
                        Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

                        Comment


                        • #42
                          Бобка ,не е стартера,,като я запаля след час,слд като съм я угасил върти и пали на секундата

                          ---------- Post added at 15:56 ---------- Previous post was at 15:53 ----------

                          Първоначално публикувано от bobi1997 Покажи съобщение
                          За повечето въртене може да има вина и в стартера, може да са се поизносили четките вече и да не развърта достатъчно мощно. Иначе ако бензиновите регулатори на рейката не държат налягането също може.

                          А за резервоара - запушен отдушник.
                          Кои са тия регулатори,и къде са,ако е от тях,след загасяне на колата,след 2-3 часа,пали почти без въртене?Се едно съм дизел,и ми пада нафтата,понеже бая нафти съм карал,и е същото...

                          Comment


                          • #43
                            Еми те са 2 по продължение на самата рейка. Падат се в дясната половина, точно до капачката за маслото.

                            Сменяват се по принцип, но не съм се интересувал дали има нови и колко пари са, не ми се е налагало за сега.
                            Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
                            Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от ivopifeca Покажи съобщение
                              Бобка ,не е стартера,,като я запаля след час,слд като съм я угасил върти и пали на секундата

                              ---------- Post added at 15:56 ---------- Previous post was at 15:53 ----------



                              Кои са тия регулатори,и къде са,ако е от тях,след загасяне на колата,след 2-3 часа,пали почти без въртене?Се едно съм дизел,и ми пада нафтата,понеже бая нафти съм карал,и е същото...
                              Провери си кабелите на свещите.
                              Запали я студена вечер, вдигни капака натъмно и виж дали прескачат искри.
                              При мен беше дискотека
                              Можеш да "помогнеш" и с пулвелизатор с вода. Отдалече пръскаш около кабелите и то ще си покаже.
                              Като загрее мотора не се задържа влага около кабелите и нямаш проблеми, до следващото палене на студено и влажно.
                              145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                              www.ClassicCar-bg.com

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
                                Провери си кабелите на свещите.
                                Запали я студена вечер, вдигни капака натъмно и виж дали прескачат искри.
                                При мен беше дискотека
                                Можеш да "помогнеш" и с пулвелизатор с вода. Отдалече пръскаш около кабелите и то ще си покаже.
                                Като загрее мотора не се задържа влага около кабелите и нямаш проблеми, до следващото палене на студено и влажно.
                                Мерси!Ще проверя и това,но пак казвам че работи перфектно,и на бензин ,и на газ,нема да прекъсва,припуква и т.н.Ускорява супер плавно...Досега ,като съм имал проблемни кабели и свещи,се усещаше осезаемо,как ускорява,особено на газ,визирам последната 75-ца-почне ли да присецва,бодвах нови и се оправяше.А Дори и тогава е палела от четвърт сутрин,но се усещаше дали са заминали кабелите и свещите главно при ускорение....

                                ---------- Post added at 12:49 ---------- Previous post was at 12:47 ----------

                                Между другото,някой,колега ако продава кутията на въздушния филтър,да свирка!

                                Comment

                                Working...
                                X